Vizioneaza GRATIS ONLINE Episoadele din serialul tau favorit Las Fierbinti!

Distracţie cu ţuică în loc de apă pe platourile de filmare ale serialului "Las Fierbinţi"!


Unul dintre protagoniştii serialului "Las Fierbinţi" a povestit una dintre cele mai tari poante pe care le-au făcut la filmări.

Costi Diţă a spart gheaţa şi a dezvăluit o întâmplare amuzantă de la filmări. "Noi toţi care am lucrat la proiectul ăsta suntem prieteni şi pentru că suntem prieteni, ne mai facem şi mici farse pe la filmări. Ne-am făcut atâtea glumiţe încât la un moment dat Bobo, după ce şi-a pierdut cheile de la maşină (pe care le-a găsit în cele din urmă), a crezut toată ziua că e o glumă făcută de cei din echipă.


Mici farse însă s-au întâmplat. De exemplu, aveam o secvenţă cu Gigi Ifrim. Eu şi cu Bobo ne-am gândit să îi înlocuim apa din paharul pe care trebuia să o bea pe la mijlocul secvenţei cu ţuică. Am început filmarea, a intrat Gigi şi fără să ştie, a dat peste cap paharul cu ţuică. Evident, până la punctul ăsta, eu şi Bobo abia ne abţineam să nu izbucnim în râs. Faza tare a fost că Gigi nu a reacţionat aşa cum ne aşteptam noi, adică să scuipe băutura sau să se oprească şi să râdă. Nu! A băut tot paharul, şi-a mascat reacţia şi a zis textul mai departe", a povestit Costi Diţă pentru PRO TV Magazin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...