Vizioneaza GRATIS ONLINE Episoadele din serialul tau favorit Las Fierbinti!

Emotii pentru Gheorghe Ifrim la filmarile in barca pentru “Las Fierbinti”

In “Las Fierbinti” primarul (Gheorghe Ifrim) stie tot ce misca, astfel ca nu ii scapa nici vizita prefectului judetului. Joia aceasta, de la 20.30, la Pro Tv, Vasile este cuprins de exces de zel si, in toiul pregatirlor pentru intampinarea prefectului, il confunda pe acesta cu un pescar! Cum doar in “Las Fierbinti” se putea intampla asta, situatia devine din ce in ce mai comica.

 Vasile pleaca cu barca pentru a-l cauta pe prefect, pe care il confunda insa cu un pescar cu care incinge o discutie pe lac, dar si o masa imbelsugata la primarie. Actorul Gheorghe Ifrim isi aminteste ca filmarile cu barca nu au fost lipsite de emotii.

 “A fost prima zi de filmare, imi amintesc ca am deschis filmarile pentru “Las Fierbinti” cu aceasta scena, care ne-a dat cateva batai de cap. Tin minte ca batea vantul si imi tot impingea barca, astfel ca la un moment dat m-am blocat in namol. Am avut ceva emotii”, isi aminteste actorul.

 “Iar la secventa cu sticla de bere imi amintesc ca am folosit bere fara alcool si, pentru ca am tot tras mai multe cadre din cauza vantului, la un moment dat berea era aproape fiarta”, a mai spus acesta. Intre timp, in ”Las Fierbinti” Giani (Costi Dita) admira noua masina a primariei si ii propune lui Vasile (Gheorghe Ifrim) sa il angajeze sofer.

 Pentru ca nu are, insa, opt clase absolvite, Giani (Costi Dita) apeleaza la ajutorul lui Doru (Iulian Postelnicu) pentru a termina opt clase. In timpul examenului de evaluare, Giani (Costi Dita) incearca sa copieze de la o fata. Aceasta refuza sa il ajute, asa ca Giani o sacaie. Drept urmare, este urmarit, amenintat si batut de un grup de elevi din clasa a opta, condusi de prietenul fetei.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...