Vizioneaza GRATIS ONLINE Episoadele din serialul tau favorit Las Fierbinti!

Interviu cu Adrian Vancica despre personajul Celentano

Când nu joacă pe scena teatrului Nottara, acolo unde este angajat cu carte de muncă, Adrina Vancica se distrează la filmări, în rolul lui Celentano, beÅ£ivul satului din ”Las FierbinÅ£i”. De unde atâta inspiraÅ£ie? Ne spune actorul.



- În serialul "Las Fierbinţi" jucaţi rolul beţivul satului, care emite multe "filozofii" ale vieţii, în special în cârciuma lui Bobiţă. Ce vă place şi ce nu la Celentano?
Celentano nu e un tip complicat. E inimos, inocent, sincer, are curiozităţi de copil şi judecati la fel. Însă peste toate îi place băutura, aşa că toate calităţile astea, scaldate în alcool nu prea mai fac mare lucru sau sunt amplificate. Îmi place tot la Celentano, mai ales că nu e violent la băutură.

- Cât de dificil e să joci un rol de beţiv?
Nu e nici ca mersul pe jos, dar nici ca operaţia pe creier. Nu ştiu cât e de dificil, dar nu e plictisitor deloc. Să joci un erou e plicticos. Să te iubească toate femeile, să faci numai bine, să birui toţi duşmanii, să ai mereu dreptate... anost. Ca beţiv ai mai multe de jucat, te mai superi, te mai bucuri- ca tot omu'. Totul e să nu depăşeşti nişte limite. Unora le iese.

- Povestiţi-ne o întâmplare haioasă de la filmări.
What happens in Fierbinţi stays in Fierbinţi.

- Care au fost reacţiile localnicilor din Fierbinţi atunci când vă vedeau filmând?
Eee... chiar extratereştri nu eram. Ei cu gogoşarii lor, noi cu filmarea noastră. Copiii erau cei mai gălăgioşi şi curioşi.

- Jucaţi în continuare la Nottara?
Sigur că joc, doar sunt angajat la Nottara. Şi mă bucur foarte tare că spectacolele în care joc nu seamănă ca stil unul cu altul. "Metoda" are firescul unui film, "39 de trepte" e o parodie şi e jucat ca atare, "Vacanţa în Guadelupa" are sarea şi piperul teatrului de bulevard, iar "Scandal la operă" e o farsă. Am proiecte în teatru, dar stai să fie gata.

- Mai faceţi stand-up comedy?
Nu. Şi îmi pare rău, pentru că e o emoţie foarte puternică. M-am apucat de stand-up într-o perioadă în care aveam ceva timp liber şi m-am lăsat când eram prea ocupat. Îmi doresc să mai urc la stand-up şi sigur am să o fac. În curând.

- De unde vine inspiraţia unui actor?
În principiu din viaţa lui. Familie, prieteni, duşmani, cărţi, filme. E o meserie în care e important să-ţi "cadă fisa".

- Ce vă place să faceţi în timpul liber?
Timp liber cu două feţe mici? Ceva rar. Când prind ceva timp liber stau. Stau şi fac planuri. Nu mă panichez când nu am nimic de făcut. Stresul de inactivitate nu mă doboară. Eu ştiu să stau. Pot să dau şi lecţii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...