Vizioneaza GRATIS ONLINE Episoadele din serialul tau favorit Las Fierbinti!

Mihai Margineanu canta in concert despre Las Fierbinti

Pe 24 aprilie, la Sala Palatului, Mihai Margineanu isi asteapta fanii la un super concert, din care nu vor lipsi nici cantecele din serialul “Las Fierbinti” de la Pro Tv, a carui coloana sonora o semneaza.

Intrebat cum se pregateste pentru acest concert, Margineanu recunoaste: “Aici ai atins un punct sensibil mie. Pentru ca am strans un noian de cantece frumoase si pentru ca o parte din ele fac parte din coloana muzicala a serialului “Las Fierbinti” de la Pro TV, am organizat un album nou. Si asa am incercat sa raspund celor care imi reprosau ca n-am mai scos cantece de doi ani. Fals, cantece am tot scos, album nu am scos.”


Cu pregatirile in toi, Margineanu admite ca isi ocupa acum timpul cu repetitii. “Repet foarte mult cu trupa mea si mai putin cu invitatii pe care ii am. Vreau sa fie un spectacol ca o intalnire intre doi prieteni buni si vechi, tocmai de aceea pregatesc DOAR partea muzicala, nu si momentele pe care le vom trai in spectacol. Momentele dintre cantece trebuie sa fie unice, nerepetate si irepetabile. Ce ma sperie pe mine este faptul ca invitatii mei nu prea sunt sanatosi la cap”, glumeste acesta.

Si pentru ca tine la aspectul orasului, Margineanu recunoaste ca nu vor exista prin oras afise cu concertul sau. “Obiceiul asta de a tapeta orasul cu afise mi se pare invechit, imoral si ilegal. Cei care apeleaza la asta lovesc in fata orasului Bucuresti, si asa destul de plin de vanatai urbanistice. Eu am ales sa fac afisajul pe autobuze si sa nu lipesc nici un afis pe pereti. Rezulatatele sunt bune, in conditiile in care biletele s-au vandut si se vand in continuare ... daca or mai fi.”


Sursa: http://lasfierbinti.protv.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...